Bloggnamnet

Publicerad 2013-10-07 09:00:00 i Bloggen 0 kommentarer

Jag tänkte berätta lite om det lite vågade bloggnamnet som jag valde att döpa min blogg till.

Det hela började när jag frågade Fanny efter tips, då det är så svårt att komma på något passande namn. Jag vill ha något som speglar mig och bloggen. Hon kom på namn som "suicidalvicky", "crazyassvicky" och "backwardsridingviktoria" då hon har fått stå ut med mycket av mina galna upptåg genom åren vi har känt varandra. Det har låtit lite såhär:

"jag tänkte att vi kanske kan hoppa barbacka"
"nej viktoria, nej. NEJ."
"jag var inte klar...hoppa barbacka, bak och fram"
"..."
"..."

Så därför har hon fått den synen av mig, en galen kvinna med väldigt lite innanför skallbenet. Sedan kom hon på namnet "letsriskourlives" och jag tyckte att det passade väldigt bra! Det låter som att jag är självmordsbenägen, men det är jag inte. Jag gillar äventyr och att känna ruset från adrenalinet. När ens vardag är fylld med så lite spänning, dagligen, måste man ju liva upp livet lite!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: