Dags att göra detta på rätt sätt

Publicerad 2013-10-26 15:00:00 i Träning 1 kommentar
 
HerreGUD vad jag inte har skött mig de senaste dagarna. Både med träningen och maten. Jag börjar känna av det nu, uppblåst och trött. Det är när jag blir stressad över saker som jag får bakslag. Men det är då jag behöver träningen som mest. Har även märkt av det på min sömnrytm. Har så svårt att somna på kvällarna nuförtiden, även fast jag känner mig trött. Stressen har även börjat ge mig mardrömmar. Därför behöver jag träningen för att kunna koppla av och slippa tänka på det som stressar upp mig så mycket. Bli mer avkopplad helt enkelt. Dags att ta tag i mig själv igen och träna lika hårt som förut när jag inte kunde ta mg fram pga träningsverken, älskar ju det! 


Postat av: Linii

Bra motivation där!

Sv: Tack, kul när det uppskattas :)

2013-10-26 @ 15:59:31 / http://liniiplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: