Dödspasset

Publicerad 2013-10-20 15:57:16 i Träning 0 kommentarer



 
 
Efter gårdagens pilatespass låg jag orörlig resten av kvällen. Haha. Alltså det var så obehagligt för jag var verkligen helt förstörd! Tränade i 1h och 16 minuter, kämpade igenom det då det var en av de dagar jag är lite extra klen och inte riktigt orkar. Vissa dagar är jobbigare än andra och det här var verkligen en sån dag. Men jag kämpade mig igenom ett pass med hela kroppen i fokus. När jag var klar med min sista rörelse ramlade jag ihop och låg orörlig i minst 30 minuter, haha! Hela tiden tänkte jag gå ner för att dricka vatten, men jag var rädd att jag skulle ramla nerför hela trappen och dö. Darrade jätte mycket bara jag försökte lyfta lite på min arm. Tillslut gick jag nerför trappen, tror att det tog mig 1 timmer att få krafter till det. Sedan gick jag sakta till köket och drack vatten, men sedan orkade jag inte mer så la mig på det kalla köksgolvet istället...

Kunde inte använda armarna eller kroppen något mer den kvällen. Haha. Nu har jag en sådan enorm träningsvärk i hela kroppen. Att resa mig upp eller sätta mig gör jag med ett högt stönande. Men det är jätte skönt! Då vet jag att jag verkligen kämpade även fast jag egentligen inte orkade.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: