Dream big

Publicerad 2013-10-09 07:00:00 i Inspiration 0 kommentarer

Startar morgonen med lite inspiration som peppar oss att fortsätta kämpa för våra drömmar!
Det här inlägget är tidsinställt för jag är 99,9% säker på att jag verkligen inte har tid att blogga på morgonen för jag vaknade förmodligen när klockan var 20 i 7 när jag egentligen skulle upp klockan 6 och flyger då upp som en gasell ur sängen. Brukar dock klara mig rätt bra ändå, utan att stressa också. Personligen tycker jag att det är skönare att hålla igång hela tiden på morgonen och inte ha tid för att sätta sig framför teven med frukost i lugn och ro. Iaf inte när klockan är 6 eller halv 7 på morgonen för då somnar man ju bara. Haha.

Nu laddar vi upp för en ny dag! Snart helg, bara 2 dagar kvar efter den här. Kämpaaaa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: