Halloween

Publicerad 2013-10-20 12:00:00 i Tumblr/Pinterest 1 kommentar
 
Oktober är den bästa mysmånaden på hela året. Det första jag tänker på när oktober närmar sig är halloween. Jag älskar verkligen halloween och har alltid gjort. När jag var liten lät jag alltid min storasyster klä ut mig och det var alltid jätte viktigt att vi hade en STOR pumpa. Sedan blev jag äldre och halloween blev bara katastrof. De där mysiga skräckfilms nätterna med huggtänderna i munnen och en full godisskål i knät blev utbytta med utekvällar eller som en vanlig dag hemma. Men det här året har jag och Carro planerat massa kul! Vi kommer ha en blodig utklädnad och denna halloween kommer stavas L Ä S K I G och vi kommer få den där perfekta halloween som jag länge längtat efter  


Postat av: Bea

Om man ändå ansträngde sig och pynta så under halloween! :)

2013-10-22 @ 11:31:24 / http://beatricejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: