Jobbigt att älska ett djur så mycket

Publicerad 2013-10-30 20:26:00 i Hästarna 1 kommentar
 
 
Okej. Andas. Badet lugnade verkligen min nerver, men ändå är jag så stressad över Åskar?
Det är det enda jag tänker på just nu. Han mår ju bra, det såg jag ju idag? Lite trött, men det är för att han sätter päls. Nu tar vi ett djupt andetag tillsammans! AAAHHH HOOOOOO, hur skriver man ens andetagsläten? Haha.

Sofia träningen är på lördag så då tror jag att jag ska rida i paddocken imorgon för att känna av honom och sedan springer vi lite i skogen på fredag. Eftersom att jag ska ha halloweenfest imorgon måste jag gå ut till stallet tidigt imorgonbitti för att hinna rida honom. Om jag inte gör det kommer jag inte kunna tänka klart, haha. Vill verkligen känna på honom tills han är sig själv igen! Ska föra protokoll för minsta lilla beteendeförändring. Okej, mitt beteende är kanske det som behöver föras protokoll på. Detta kan inte vara ett hälsosamt beteende. När blev det såhär? Haha! Äsch, han är okej. Det gör bara lite ont i mitt hjärta när han inte är sig själv, känns som att han är olycklig. HAHA, jag skrattar så mycket åt mig själv just nu. Min älskade lilla gris ♥ 

Jag gjorde iaf en foderanalys idag och har kollat över hans foderstat. Tycker att det blev mycket bättre nu! Lite mer protein, så blir det krut i honom igen ;)




Postat av: my

Vilken fin bild och häst :D

2013-10-30 @ 22:15:53 / http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: