Måndagsmys

Publicerad 2013-10-14 19:17:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Hoppade ner i badet när jag kom hen från skolan för var så frusen. Måndagsmys delux. Det var riktigt skönt och jag känner mig såhär härligt lugn då man nästan hör varenda lugna andetag man tar. Finns ingenting runtomkring, man är bara fokuserad på de där andetagen och det finns inga andra problem i världen. Förstår ni vad jag menar? Haha.
 
Jag kände mig dock jätte dålig när jag klev upp och trodde att jag skulle spy. Böjde mig till och med över badkaret för jag kände hur det var på väg. Haha, mysigt med en fet pizzan flytandes i badkaret... Har knappt ätit idag och svettades så mycket när jag låg där i badkaret så det var säkert därför. Nu äter jag mat och det känns mycket bättre! Hur har ni det då? Haft en bra dag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: