Massa energi

Publicerad 2013-10-15 16:05:47 i Allmänt 2 kommentarer
Min gosefluff  17 april 2013 (han är så mycket mer fluff nu, haha) 


Nu har jag äntligen kommit hem från skolan och har dragit av mig jeansen samt fått i mig mat.

Åt en jätte god omelett som mamma hade gjort iordning, mums! Skolan känns inte så jobbig längre, har varit otroligt levnadsglad, och idag skrattade jag så mycket så att tårarna rann. Det gjorde jag väldigt ofta förut, men sedan kom jag i en period där jag skrattade men inte kände någon glädje. Detta pågick länge så det känns otroligt skönt att äntligen vara tillbaka till den person jag egentligen är. Positiv, glad och ha kärlek till livet. Får se hur länge det håller i sig, haha! Allt känns iaf riktigt bra just nu och jag ska hålla hårt i detta.
 
Försökte knäppa några bilder nyss då jag tänkte att ni skulle få lite dagsfärska bilder. Men kameran började krångla och då ville jag inte bli på dåligt humör så jag struntade i det helt enkelt. Ska snart sätta på mig löpartightsen, mina rosa nike free run och sätta i hörlurarna i öronen med skön musik och springa ut på en löprunda. Kommer inte ens ihåg sist jag gjorde det... jag har alltid älskat att springa, men inte funnit någon energi till det på sista tiden. Därför måste jag ta till vara på den energi jag har nu! NU KÖR VI


Postat av: Jonna - illustratör och tenarkoman

Aaaw vad fin bild, så söt :)

2013-10-15 @ 16:22:48 / http://sommarkyla.blogspot.se/
Postat av: M

Jag måste verkligen ut och springa lite jag också.

2013-10-15 @ 16:50:33 / http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: