Morgonritten avklarad

Publicerad 2013-10-19 11:48:20 i Allmänt 2 kommentarer
 
Det blir ett sent godmorgon idag. Sitter och äter frukost nu efter en morgonritt på Åskar. Har precis kommit ut ur duschen och känner mig såhär gosigt ren, haha. 
 
Jag vaknade klockan 7 idag, pigg och redo för att ta tag i dagen. Men sedan kände jag att jag lika väl kunde ligga kvar och mysa lite då jag inte har kunnat göra det något alls på riktigt länge. Så då låg jag kvar till jag skulle ut till stallet! Vissa tar morgonjoggen innan frullen och jag tar morgonritten ;) senare idag ska jag ta bilen till en kompis för att fotografera porträtt. Ska bli så kul! Vi hörs senare. Hoppas ni får en härlig lördag!


Postat av: Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan!

Åh vad mysigt det ser ut! :D Är det du som rider?

2013-10-20 @ 01:33:37 / http://powerpony.blogg.se
Postat av: Stina

Vilken jättefin blogg du har och många fina bilder:)

2013-10-23 @ 14:13:04 / http://haglundstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: