Nostalgiska dagar

Publicerad 2013-10-27 13:07:22 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Godmorgon!

Lite sent dock. Haha. Låg och drog mig i sängen länge, låg vaken i säkert 4 timmar utan att vilja dra mig upp. Låg bara i sängen och tänkte, helt klarvaken, men var inte riktigt redo att ta tag i dagen ännu. Sedan började hunden gnälla, för han trodde att han var hemma själv, så då fick jag lov att kliva upp och gå ner till honom. Han blev så glad, min lilla sötnos ♥ Gick och la mig sent i natt, som alltid när man var yngre, och gick upp sent, också som förut. Många i min ålder gör det fortfarande, men jag har växt ifrån det. Jag vänder mitt dygn åt rätt håll, and that's how i like it. Ta tag i dagen och göra något av den. När jag pratar om "gå upp sent" menar jag cirka klockan 9, haha, kan inte sova längre än så oavsett om jag varit vaken till 6 på morgonen eller 11 på kvällen.

Direkt efter att jag gjort en kopp te grät jag åt det senaste avsnittet av The Vampire Diaries, HUR BRA?? Gråter aldrig till filmer, serier, och har endast gjort det en gång tidigare. Och det var åt filmen Air Bud, den om hunden som spelar basket, remember? Haha. Jag grät så mycket åt den filmen när jag såg den första gången när jag var liten, när den lilla killen lämnar hunden, så jag började avsky den och kunde aldrig kolla på den igen. Haha, bara för att jag är en sådan djurälskare. Så sitter jag med tårarna rinnande nerför mina kinder, med hunden i knät och en kopp te i handen, åt Vampire Diaries. Haha! Efter det avsnittet satt jag på How I Met Your Mother istället och har kollat på det ända sen dess! Rätt skön dag ändå eller vad säger ni? Gillar att det känns som förut när man gick i högstadiet, bara vara hemma och dega. Men imorgon kommer jag ta tag i dagen igen! För det är det jag trivs med. Hoppas ni får en bra dag, ska fortsätta kolla på serier, med ett litet avbrott när Åskar ska få springa lite i skogen! Ha det, puss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: