Ny bloggdesign

Publicerad 2013-10-29 09:15:03 i 2 kommentarer
 

Jag upptäckte hur otroligt skönt det är att ta bloggdesigner från bloggdesign.nu. Behöver aldrig mer göra en bloggdesign i hela mitt liv! Haha. Jag är så trött på det. Fast samtidigt är det mycket roligare att kolla på något man har gjort helt själv och som är mer personligt. Men, by now, är jag nöjd med det jag har! Var så trött på min mörka bloggdesign så därför gick jag in på bloggdesign.nu och letade reda på någon ljus och fin design! Hittade en tjej som är jätte duktig på bloggdesigner, hade så svårt att välja vilken jag ville ha, haha. Gå in på hennes blogg och kolla, g r y m!

Nu ska jag snart iväg till tandläkaren, huhuhu. Känner mig så vuxen som, första gången i mitt liv, kommer ta bilen själv och gå in helt själv. S j ä l v. Hjälp. 


Postat av: Kristin L.A. Hagglund

Följer dig nu! designen blev sjukt fin! :)

2013-10-29 @ 09:36:25 / http://kristinhagglund.webblogg.se/
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack! :) Tyvärr gör jag inga Bloglovin'-byten. Kram

2013-10-29 @ 15:36:32 / http://saragunmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: