Serier jag kollar på just nu

Publicerad 2013-10-17 15:00:00 i Allmänt 1 kommentar
Jag kollar på 7 serier samtidigt och har uppskrivet på en lista, namn och säsong och episod. Annars hade jag fått panik och aldrig kommit ihåg vart jag är i serien. Haha! Mitt problem är att det började med en serie och sedan kollade jag på den serien tills det inte fanns några fler avsnitt och då började jag på en ny serie som jag tänkte kolla på medan jag väntade på att det skulle komma nya avsnitt. Men mitt andra problem är att när de där avsnitten kommer igen kan jag inte sluta kolla på den serien jag kollar på nu och därför måste jag se klart på den tills det inte finns några avsnitt kvar att kolla på innan jag fortsätter på den nya. Det är en väldigt omständig process det där, haha. Listan har iaf byggts på och nu är jag uppe i 7 serier.
 
De serier som är helt fast i min hjärna just nu är...

 
1# How i met your mother! Jag är helt fast och det här är det enda jag tänker på om dagarna. Förut förstod jag inte det roliga med det, men när jag inte visste vilken serie jag skulle börja kolla på när jag väntade på nya avsnitt av en annan serie (så många så kommer inte ens ihåg vilken serie som var innan HIMYM) gav jag HIMYM en chans. 
 

2# The walking dead. Det har ju äntligen kommit ut nya avsnitt och jag älskar serien! Men som jag sa har jag endast how i met your mother i huvudet och har då svårt att kolla på en annan serie. Haha. För mig existerar bara en serie. Det är när den serien tar slut på avsnitt som jag gråter lite och hittar en rebound. I form av en ny serie... Då kollar jag på den serien och kan omöjligt kolla på en annan serie innan jag har kollat slut på avsnitt på den nuvarande. Livets kretslopp. Haha.

Men förövrigt ÄLSKAR jag the walking dead!
 
 


Postat av: Anna Holm

Åhh, älska TV-serier ^^ Jag använder http://www.tv-kalendern.se/ just nu för att hålla koll på nya avsnitt :) Jättepraktiskt

2013-10-21 @ 20:54:30 / http://annamarialouiseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: