shopaholic

Publicerad 2013-10-12 08:57:00 i Allmänt 0 kommentarer
mamma fick knäppa några bilder på mig
 
Godmorgon! 

Tänkte egentligen lägga upp de här bilderna igårkväll men det gick aldrig!! Höll på att bli tokig då min dator har börjat låsa sig och frysa fast. Har så mycket bilder på den nu så den ger upp snart, haha. Sedan la photoshop av också efter att jag försökt redigera en bild i cirka 3 timmar utan framgång, har inte fått upp det sen dess och fruktar det värsta...så fick redigera dessa bilder i gimp, därav kvalitén. Aja! 

Tänkte iaf skriva igår att jag har shoppat något enormt mycket saker, gick runt med cirka 40 kassar och fick så ont i armarna av att bära runt på allt. Idag står matte på schemat, har ju redan gjort stan så då är det dags att få lite annat gjort. Pust. Bäst att ta tag i det på en gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: