Snickers och tända ljus

Publicerad 2013-10-10 19:58:14 i Allmänt 1 kommentar
fyra dassiga men mycket mysiga bilder
 
När jag klev in hos syrran möttes jag av tända ljus överallt. Det är så mysigt och det luktar så gott! 
Nu har mamma och Louise lämnat mig för att kolla på Peter Jöback, mamma ville se honom för han skulle komma till Linköping idag. Som sällskap följde Louise med. Så då är jag ensam och myser i hennes underbara boning. Det sista Louise sa när de drog var att jag fick äta upp all hennes snickers och det låter väldigt lockande, så nu ska jag sätta på en film och äta snickers med tända ljus. Känns som fredag, men en dag för tidigt! Så sjukt underbart 


Postat av: Josäfin Andersson

åh så mysigt ljus du har i bilden!

2013-10-11 @ 10:27:28 / http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: