Söndagen den 6 oktober

Publicerad 2013-10-06 11:37:56 i Allmänt 0 kommentarer
Två bilder från gårdagen då Ida var på sin första pay and jump och fick sin första rosett! 
 
Det är dagar som gårdagen som får mig att fundera på om jag ska börja blogga eller inte. Dagar då jag ligger i mitt rum större delen av dagen, framför datorn, och svettas för att jag har satt på mig jätte gosiga och mysiga kläder till en början men som sedan känns som att satan håller om mig. Känner ni igen känslan? Haha. Jag valde helt enkelt att börja blogga igen. Jag vet inte hur mitt första inlägg ska se ut så jag börjar med en rivstart och börjar berätta om min dag på en gång!

Det är första gången på väldigt länge som jag faktiskt har fått sova. Jag har gått runt som en zombie i flera veckor på grund av brist på sömn. Under veckorna får jag cirka 6 timmars sömn och för mig är det alldeles för lite om jag ska klara av att interagera med livet, haha. På helger får jag heller ingen sömn då jag ofta går upp tidigt för att rida. Inte mig emot, men det är väldigt jobbigt att gå runt trött och att aldrig känna sig utvilad.

Mina planer för dagen är att vänta på ett samtal som ska komma vid lunch någon gång, sedan beror det på om jag ska ha en fotografering eller ej. Det jag vet att den här dagen kommer bjuda på är iaf en underbar ridtur på nervbollen, som Fanny kallar honom. Haha! Alltså Walle, arabiskt fullblod, ni ska få presentationer på hästarna senare. Sedan försöka ha en bra och härlig söndag och ladda upp till en ny vecka! Bara jag som tycker att helgerna går hur fort som helst??





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: