Studentmössa

Publicerad 2013-10-11 12:00:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
I veckan beställde vi studentmössor i skolan! Det var någon som kom till skolan och pratade om designen på mössorna och alla olika material och diskuterade om de valmöjligheter man hade på mössa. Allt prat om studenten fick mig att inse att det faktiskt är dags snart! Okej...vi kom precis tillbaka från sommarlovet och vi måste vänta tills det ska bli sommar igen, men allt går ju så sjukt fort! När jag väl står där kommer jag tänka "shit, det kändes som igår då vi beställde studentmössor och nu står jag här med den på huvudet".

Visst blev den fin? Om jag får säga det själv tycker jag min blev snyggast ;)) den är stilren, det står mitt namn på den och den är min. Bara min ♥ Så det är väl självklart att den är snyggast då, haha ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: