Trött, pilates och träningsvärk

Publicerad 2013-10-18 15:40:00 i Träning 0 kommentarer
 
 
Hej allesammans! Nu är jag hemma från skolan och har fått i mig mat. Känner mig helt slut! Har varit jätte pigg hela veckan, men nu känner jag att det är fredag. Alltid helt slut på fredagar då man har kämpat på hela veckan. Så idag känner jag bara för att äta godis, ta ett varmt bad, träna, kolla serier osv. Ta det lugnt helt enkelt. Jag ska dock inte äta godis, åt så mycket godis i Linköping förra helgen. Haha! Bara frossade i mig onyttigheter. Ska köra ett hårt pilatespass nu när träningsvärken har börjat avta från i tisdags och onsdags, tisdags - ben och i onsdags - mage. Jag har inte kunnat röra mig utan att jämra till, skratta har även varit en utmaning. Haha. Älskar träningsvärk, då känner man verkligen alla muskler som har fått sig en omgång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: