Yesterdays gone we gotta keep moving on

Publicerad 2013-10-28 12:59:09 i Fotografi - Porträtt 1 kommentar


Har redigerat klart bilderna från fotograferingen med Carro nu på morgonkvisten. Bara jag som, efter en stunds redigerande och arbete med bilderna från fotograferingar, börjar tvivla på ens skills? "Det här är ju egentligen inte bra bilder. Trodde att dem var bättre än såhär". Haha, varje gång är mina känslor i början när jag ser bilderna "fyfan vad bra det blev!". Men när jag kollat på dem några gånger så känner jag bara "nej, vad har jag gjort för att skapa något såhär hemskt". Äsch, även om mina bilder inte är så snygga nu så kommer jag förhoppningsvis bli en duktigare fotograf senare. Med lite träning blir allt bra!

Nu ska jag sminka mig för att senare ta bilen till stan och möta upp min fina Carro! Hörs senare, puss ♥


Postat av: Esmeralda

snygga bilder!

2013-10-28 @ 20:31:10 / http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: