Älsklings-torsdag ❤

Publicerad 2014-04-10 13:02:07 i Allmänt 1 kommentar
 Åskars position så fort solen kikar fram, platt fall, raklång, på marken. Stekarn.
 
Tjeeeena! Asså hur fint väder är det inte idag då? Eller ni har kanske regn? Snö? Snuttisar då. Det här vädret känns så bra då jag har planerat att rida två hästar idag. Solen står högt upp på himlen och vårfåglarna är framme. Jag skrev nationella proven i svenska idag, uppsatsskrivning, och blev klar redan efter 1,5 timme. Så jag slutade 10 och var hemma vid 11. Huuur skönt?

Jag har väntat i något som känns som en evighet på att pappa ska komma hem så att jag har en bil så att jag kan dra mig till Walle för att rida honom. Jag har degat lite framför grey's samtidigt som jag har kört cirka 300 squats (någon som sa rastlös?) och ätit tonvis med smoothie. Inte allt på samma gång då, hehe.
 
Efter att ha ridit Walle i det fina vårvädret, ååhh, kör jag direkt till la casa de Åskar och rider honom. Älskling-torsdag ❤ 


Postat av: moder naturs främsta offer

Snö. SNÖ? SNÖ!

2014-04-10 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: