Back on track

Publicerad 2014-04-03 19:42:00 i Fotografi - Djur 0 kommentarer
 
Det känns så sjukt bra att vara uppe på hästryggen igen. Första ridturen på Åskar sen jag flög av och han tyckte, minst sagt, att det var lika roligt som jag. Vid första glädjeskuttet, som kändes så mycket mer kontrollerat än de i paddocken, riktigt strålade all glädje han hade inombords i någon slags elektricitet ut i varenda liten nerv i hans kropp. Såå härligt att kunna ha kul tillsammans, men den här gången hålla det på en kontrollerad nivå ;)
 
Nu ska jag snacka lite spanska här hemma, imorgon ska jag berätta om en spanska bok som jag har läst. Känner mig väl inte så jättepepp. Spanska är inte direkt mitt favoritämne i skolan, hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: