Dagens morgonpass på Åskar

Publicerad 2014-04-12 10:40:49 i Dagens pass 1 kommentar
 
Kom precis ut ur duschen och ska snart göra iordning frukost. Jag behövde verkligen en dusch efter ridturen jag tog på Åskar nu imorse. Haha. Jag hade två stooora svettfläckar under armarna på min gråa hoodie och en fet fläck på ryggen, här jobbar vi hårt på våra pass! Vi jobbade på i paddocken och Åskar var såå grym. Fjäderlätt på handen och gjorde allt jag bad om utan protester. Jag började även kräva en hel del av honom, om man kräver för mycket kan det resultera i att han flyger iväg, men nu kändes han bara positiv! Massa tempoökningar för att få honom framframfram, sedan jobbade vi massa på böjt spår. Det kändes sååå bra och vet ni vad? Vi klarade av två varv i galopp på volten, gaaah. Kändes som att jag kunde lägga till någon mer galopp, men ville inte kräva alltför mycket. Två varv är jag mer än nöjd med ♥


Postat av: Isabelle

Åh vilken fin bild!

2014-04-12 @ 10:42:18 / http://bells.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: