Ett sent godmorgon

Publicerad 2014-04-14 12:25:10 i Allmänt 0 kommentarer
 
Godmorgon! Såhär 12:17 en måndagsmorgon. Hehe. Jag har faktiskt varit vaken i några timmar, men inte direkt känt ett så stort behov av att skriva här förrän nu, då det kräver att jag tar en bild. Alltid samma problem, haha... Jag vaknade första gången vid halv 11 idag, det har inte hänt på hur länge som helst. Jag vaknar alltid första gången runt 5-6. Drömde en så äcklig dröm, en sån dröm som egentligen inte är så hemsk, men känslan i den gör att du får ångest. Den känns så verklig och du lever med en så hemsk känsla i magen och hjärtat så du vill bara skrika ut all frustration och smärta. Låter som värsta massaker drömmen, men det enda som hände var att jag sprang upp och ner i ett trapphus och försökte hitta rätt dörr att gå in i. 

Det känns lite som lördag idag, antagligen på grund av att jag har påsklov och slipper måndagsångesten ;) Sååå skönt! Men hörrni, jag ska skriva ihop lite inlägg till er nu. Fick helt plötsligt lite extra inspiration, pusshej. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: