För jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än

Publicerad 2014-04-05 14:01:24 i Allmänt 1 kommentar
 
Kom precis hem efter en jättehärlig förmiddag med Jennie. Vi har irrat runt i hela blg bara för att hitta den jäkla hästaffären. Vi åkte i cirklar och passerade samma gatukök och samma kyrka säkert 70 ggr. Hamnade på en motorväg som tog oss åt helvete, åkte runt på en travbana och återigen åkte förbi samma gatukök ännu en gång. Alltså, ska det vara så svårt? Haha... tillslut hittade vi iaf (thank god) och jag fick med mig ett par helt galet snygga ridskor, mhmm.

Nu ska jag ta något att äta och sedan öppna matteboken och umgås lite med den de närmaste 2 timmarna innan jag ska ut i stallet för att rida Åskar. Undrar om jag vågar ha mina sprillans nya dojor, njaaae, de blänker så fint. Hehe.


Postat av: VERONICA - modeblogg

Så himla fin du är tjejen! :) Sååå snygg. Riktigt snygg, kramkram.

2014-04-06 @ 18:55:32 / http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: