Good morning tuesday

Publicerad 2014-04-22 07:13:11 i Allmänt 1 kommentar
 
 
Godmorgon tisdag och första skoldagen efter ett häääärligt påsklov. Det känns lite ångestfyllt, men nu är det bara slutspurten innan balen och studenten! Solen skiner också och jag har klänning på mig, så det känns liiite bättre ;) Sitter framför teven och väntar på att det är dags att åka till skolan, jag gick upp tidigt så att jag hann äta en stor frukost i lugn och ro, duscha och endast andas lite framför teven innan allvaret börjar. Börjar ni också skolan idag? Taggade? ;)


Postat av: Alice

Jag började skolan idag, men var faktiskt nästan taggad. :)

2014-04-22 @ 20:08:57 / http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: