Ingen vila

Publicerad 2014-04-13 18:34:00 i Fotografi - Hästar 2 kommentarer
 
Jag har varit i stallet sen klockan halv 9 imorse. Minus en två timmars matpaus, haha. Jag startade morgonen med en jättehärligt, längre ridtur på Mc Coy ute i skogen. Sedan tränade jag Åskar i paddocken, lite njaae-känsla på det passet, och sedan rullade dagen på. Smorde träns och sadlar, fixade ny fin bädd i boxarna, packade massa hö, duschade Mc Coy så att han blev helt gosig och tyckte att livet var bäst när han sprätte runt på den nya bädden i hans box så att den hamnade på väggar, i fönstren och även en hel del på stallgången och mig, snyggade till Åskar lite och såklart massa kvällsmys. Nu tuggar de på massa gottis i deras boxar och är rätt nöjda över livet.

Behöver jag ens måla upp en beskrivning på hur skönt det är att sitta nyduschad i min gosiga pyjamas nu? Kände mig så skitig och helt förstörd när jag kom in från stallet. Haha. Nu känns det iaf återigen grymt. Jag har haft en helt underbar söndag och det var längesen jag hade såna här heldagar i stallet, sist var nog när jag red på ridskola. Anyways, hur har ni tillbringat den här söndagen?


Postat av: AmandaB

Allt bra? :D

MVH AmandaB

2014-04-13 @ 20:32:08 / http://amandablomkvists.se
Postat av: Mikxki

Cool bild :)

2014-04-14 @ 08:51:14 / http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: