Leopard byxorna

Publicerad 2014-04-02 15:08:00 i Allmänt 2 kommentarer
 
De här byxorna är de enda jag kan ha just nu pga mitt knä, haha... de är iaf grymt sköna, så det gör inte mig så mycket ;) stannade kvar i skolan en stund för att göra ett prov jag missade för ett bra tag sedan, känns grymt skönt att kunna checka av det från den där uppstressande att-göra-listan.
 
Mitt knä känns bra idag, jag går utan att se ut som om jag har ett träben och trappor är inte ett så stort problem längre! Men det betyder inte att jag kan anstränga det, utan får fortfarande ta det lite lugnt. Jag ska inte få något långvarigt. Har knappt klarat av detta och det var en vecka sedan jag gjorde illa mig, haha...
 
Nu sitter jag i solen och väntar på min skjuts hem, såå härligt väder ute!! Jättevarmt och gosigt.


Postat av: Vera

Vilka fina byxor!

Och jättefin blogg, din header är undebar.
Kram

2014-04-02 @ 16:25:33 / http://vera.weride.se
Postat av: Victoria

Så himla snygga :)

2014-04-04 @ 17:15:23 / http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: