Mys-väder

Publicerad 2014-04-07 12:00:00 i Allmänt 1 kommentar
 
 
Visst har Sverige ändå ett rätt mysigt väder ute idag? Det spöregnade när jag satt i bilen påväg till skolan, det spöregnade när jag försökte springa de 100 metrarna som går från parkeringen till skolans entré och det spöregnade när jag slutade skolan klockan 11. Jag har funderat länge på vad jag ska hitta på idag, slutade 11 och då måste man ju hitta på något man annars aldrig hinner göra. Am I right? Men det här regnet är ju såå mysigt och då känns det okej att sitta inne och ha grey's maraton, bara lite hemmahäng. Vad hittar ni på denna regniga måndag?


Postat av: undefined

Damn snygg outfit! :D

2014-04-08 @ 10:37:16 / http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: