Nakenfis

Publicerad 2014-04-20 17:33:52 i Allmänt 1 kommentar
 
Jag har Bobby-hår öööverallt. Vi ställde oss ute i solen där Bobby kunde hålla koll på alla människor och hundar som sprang omkring så att han blev lite distraherad och inte fokuserade så mycket på alla människor och saxar som klippte honom på benen, svansen och under hakan samtidigt. Nu är han sååå fin och en liten nakenfis. 
 
Walle och Nässla ska få gå ute i hagen och äta gräs så länge som möjligt idag, men jag tänkte cykla iväg redan om en liten stund för att ta en lååång omväg och stanna vid varenda liten harmonisk plats för att ta lite kort och chilla lite. Sedan ska jag göra extra fint i stallet, sätta mig i hagen en stund och kvällmysa innan jag tar in dem. 


Postat av: Kajsa

Söt hund :)

2014-04-20 @ 22:47:16 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: