När vädret är grått

Publicerad 2014-04-03 15:59:51 i Fotografi - Natur och växtlighet 1 kommentar
 
Tog en sjukt härlig promenad, det känns riktigt bra att kunna röra på sig igen! Det är molnigt på himlen, men ändå är vädret så härligt. Vädret tillåter dig att sitta inne, ta det lugnt, andas, kolla serier, checka av tråkiga saker från to-do-listan eller ta en lugn promenad med kameran.
 
Ikväll ska jag rida Åskar! Blir nog en tur i skogen, han är lite lugnare där. Ska testa hur det känns och hoppas på att mitt knä håller, hehe. 


Postat av: Siri Silfvergren

Hej! Jag tänkte bara säga att jag tycker du fotar jättebra och med jättemycket kreativitet! Alla din bilder är jättefina ♥ Skulle gärna se mer bilder på Wille, har du det?

2014-04-09 @ 21:50:58 / http://kees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: