Söndagsmys i stallet

Publicerad 2014-04-13 08:33:08 i Fotografi - Hästar 0 kommentarer
 
Godmorgon! Jag vaknade redan vid 5 i panik och trodde att jag hade försovit mig och att hästarna stod i sina boxar hungriga och vanvårdade. Det hände i fredags också då jag fick för mig att det var då jag hade morgonen på hästarna och inte idag. Jag fick psykiska men efter att jag en gång försov mig till klockan 9. Det var inte ens en så stor katastrof. Hehe. Nu har de iaf fått mat och står i sina boxar och mumsar i sig höet! Jag har precis ätit frukost och ska snart gå ut till stallet för att sadla Mc Coy och ta en tur ut i skogen. Kommer bli jättemysigt, bara han och jag ♥ Får se hur mycket uppdatering det blir idag, ingen aning hur länge jag blir i stallet, men jag antar att jag blir där ett bra tag. Vi hörs antingen lite snabbt på mobilen under dagen, eller ikväll! Hoppas ni får en toppen söndag, för mig blir det söndagsmys i stallet 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: