"Taget från min balle"

Publicerad 2014-04-11 19:45:58 i Allmänt 0 kommentarer
"taget från min balle", alltså ursäkta mig men va
 
Livet känns såååå mycket bättre nu när jag sitter helt genomsvettig och luktar både hästskit och svett på samma gång. Haha. Åskar var grym idag, det kändes så bra och han gjorde allt jag bad honom om med en positiv inställning. Galoppen är ju så härlig, det är bara att sitta om på sittbenet och han sjunker ner lite på rumpan och får fram bogen i en stabil fattning. Jag har även städat mitt rum och skickat iväg en jobbig skoluppgift. Hann även med en promenad på 1,5 timme i skogen med pappa och hunden. Känner mig något lugnare nu, så nu ska jag njuta av det som är kvar av den här fredagen och tanken att det är påskloooov. Samt att jag fyller år om mindre än en vecka. Släpper aldrig den tanken. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: