Åskar 140827

Publicerad 2014-08-27 17:15:15 i Videoklipp 2 kommentarer
Jag tycker personligen att såna här filmer kan bli väldigt tråkiga. Därför gjorde jag den lite kortare. 
 
Det syns tydligt att han blir rätt tung, vilket han även var. Haha, mina armar höll på att dö några gånger då han var rätt stum. Det där går väldigt mycket i perioder. Ena passet är han såhär, stum och tung, och andra passet behöver man knappt ta i honom, utan han bär upp sig själv. Med huvudet lite mer uppåt och inte alls lika tung. Kan ni bara ta en sekund och kolla på höger galopp? Alltså, mhmm. Fast det blir kanske lite mer hallelujah för mig då jag vet hur han gick förut, detta är ju inte som en grand prix häst, men det är förbättring och en mer stabil galopp än vad han har klarat av innan. När han kom kunde han inte ens fatta galopp i paddocken då området var för litet för honom och nu kan han galoppera samlat på en av de mindre volterna. Japp, utveckling
 
Ps/ Jag gillar att vi verkligen ser så proffsiga ut. Han med sin tjockis-mage och jag med mina gympadojjor. Haha.


Postat av: Victoria

Åh, jag blev allt lite sugen på att skaffa en sån. Frågan är bara när jag skulle få för mig att använda den :/

2014-08-30 @ 09:53:37 / http://impalaa.blogg.se
Postat av: MATILDA

kul med en video :)

2014-09-18 @ 13:42:28 / http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: