Dessa trevliga inlägg som kommer till i brist på inspiration.

Publicerad 2014-08-25 13:25:00 i Fotografi - Självporträtt 0 kommentarer
 
Jag har aldrig någonsin haft så dålig hy som jag har nu vilket är resultatet av för mycket festande.
 
Jag bäddar min säng varje morgon och har alltid ett städat rum. Om jag inte har det kan jag inte vistas i mitt rum, så om jag ska vara inne på mitt rum städar jag alltid innan.

Igår grät jag för första gången på minst ett år. Det kändes som att det gav mig en allergisk reaktion då mina ögon blev helt igensvullna, såg ingenting, och min hy blev dessutom jättetorr. Haha. Allergisk mot känslor.
 
Jag skulle så gärna vilja ha massa tatueringar, men jag har så stora problem att bestämma mig vad jag vill göra. Det finns så många fina, men hur ska man bestämma sig? Lider av sådan extrem beslutsångest, när jag är 40 år har jag möjligen bestämt mig.
 
Jag älskar att lyssna på andra när de pratar känslor.
 
På grund av min beslutsångest, den är helt sinnessjuk, är jag en sådan jobbig jävel att jag aldrig kan bestämma någonting, inte ens den enklaste sak. Mitt svar på frågor som "vad ska vi hitta på?" eller "vart ska vi gå och äta?" är alltid "spelar ingen roll, välj du". Och att välja vilken pizza jag vill ha är som att välja om jag ska avliva min hund eller inte. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: