En tidig morgon.

Publicerad 2014-08-25 06:28:00 i Fotografi - Mat 0 kommentarer
 
Så, när klockan var 4 gick jag alltså ner till duschen för att duscha, sätta i hårinpackning, shave my bod och helt enkelt ha lite spa time. Sedan målade jag mina naglar och satt en ansiktmask, allt för att fördriva tiden lite och få en så bra start på dagen som möjligt. Jag gick aldrig och la mig igår och har alltså varit uppe hela natten, men är hur pigg som helst! Jag älskar att vara uppe tidigt. Se hur det blir allt ljusare i huset. Att du sparkar till den där bordskanten när du går ner till duschen på grund av det totala mörkret som omger rummet, men att sedan faktiskt kunna se formerna på det feta bordet med väldigt vassa kanter när du har duschat klart och går upp på ditt rum igen.

Godmorgon förresten! Ni är kanske i full gång till jobbet? Eller gör er iordning för skolan? Det är vid såna här tillfällen, då jag vet att mina kompisars väckarklockor säkert ringer vid den här tiden eller till och med ännu tidigare, som jag är tacksam över att vara klar med skolan ;) Nu ska jag äta min frukost och sedan ladda upp för en ny dag! Trots ingen sömn alls så är jag sååå taggad, det kan dock vara på grund av koppen kaffe jag nyss hällde i mig, gissar på att jag behöver fler såna då jag någon gång under dagen kommer känna mig döende. Jag är en av dem som behöver min sömn, annars kan jag nästan svimma eller få ett krampanfall, haha.  
 
Hoppas ni får en grym måndag förövrigt, glöm inte att kicka ass nu hörrni.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: