Genomsvettig

Publicerad 2014-08-16 10:30:00 i Fotoalbum 0 kommentarer

Jag sitter helt genomsvettig efter ett pass på Åskar i solen. Svettdropparna på ryggen börjar sakta krypa sig neråt. Åh, en dusch skulle sitta jäkligt bra nu. Det blev endast ett lätt "känna på" pass, då det var ett tag sedan vi jobbade på volten. Därför blev det mycket volter, serpentiner, övergångar, aah, bara sånt där basic helt enkelt. Han kändes bra, om inte lite loj och "måste jag göra det där", men ändå så kämpade han på med en överhyper Viktoria på ryggen som försökte stråla av positivitet och glädje bara för att han skulle tycka att det var skitkul. Han brukar ofta vara väldigt positiv till arbete, även om han tycker att dressyren är onödigt skit, och gör galoppombyten när jag endast ber om trav. Men det är inte konstigt att det blir lite mer ansträngt när de går i gröna hagar på heltid.  

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sedan äta frulle. Alltid hästarna först, haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: