Inspirations-tisdag

Publicerad 2014-08-19 16:36:14 i Allmänt 1 kommentar
 
Vet ni vad jag har gjort heeeela dagen. Legat i min säng. Återigen, känslan av sunkig, lat och arbetslös tonåring. Men jag har faktiskt gjort lite nytta genom att leta inspiration bland bloggare och även letat ytterligare information om det jag ska satsa på nu till hösten ;) Jag börjar bli lite nervös, för ikväll ska jag snacka om detta med en viktig person i mitt liv. När allt är hundra procent klart och redo att genomföras kommer ni få höra vad det handlar om. Detta motiverar mig något otroligt just nu och det känns verkligen som att detta kommer hjälpa mig mycket. Nu ska jag fortsätta inspireras av andra och hoppas att jag snart är den som andra inspireras av. Stay tuned.  
 
// Haha, det här skulle egentligen bli publicerat för 1,5 timme sedan, men jag glömde publicera då jag fastnade vid allting angående mina höstplaner och glömde helt bort allt annat. Som det blir när någonting är viktigt för dig ya know. //


Postat av: Josäfin Andersson

Galet snygg bild på dig! :D

2014-08-20 @ 13:17:53 / http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: