KUWTK

Publicerad 2014-08-18 19:55:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag landade i soffan för en liten stund sedan efter en eftermiddag med mina favoriter. Jag njuter verkligen av att ha dragit av mig mina jeans och satt på mig de skönaste och gosigaste kläderna jag kunde hitta. Visst har det blivit kyligt? Det känns nästan som höst. Fast lite skönt är det ändå för det känns lite motiverande och gör dig nästan lite taggad på att ta tag i livet och alla nya satsningar, oavsett om det gäller hästarna, skolan eller karriären.

Något som jag konstigt nog tycker är väldigt motiverande är Keeping up with the Kardashians. Haha. Men visst är det programmet helt underbart? Jag njuter verkligen när jag kollar på det. De är så genuina, samtidigt som de har ett väldigt flådigt liv. Aah, älskar det. Sitter och kollar på det atm och ska snart äta mat. Sedan tänker jag lägga mig under en filt och kolla på Idol.

Hur har er måndag sett ut? Har ni haft en bra första dag i skolan?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: