Min mest skrämmande egenskap.

Publicerad 2014-08-02 16:03:16 i Lär känna mig 0 kommentarer
 
Ofta när jag sover hos någon är jag alltid den som vaknar först. Då är jag en sån där läskig människa som sitter och kollar när den andra sover. Jag vill ju inte väcka dem, så vad ska man göra då för att få tiden att gå? Hehe... jag minns när jag sov hos Carro och när hon vaknar möts hon av att jag sitter och stirrar på henne. Tog även några kort på henne och filmade när hon sov. Asså, creep. Sedan får jag ofta nog efter att ha setat och stirrat i 3 timmar så då försöker jag väcka dem lite diskret, bara testa hur djupt de sover. Carro sover rätt djupt, så efter att ha petat på henne några gånger och kastat massa saker på henne valde jag att kick it up a notch och sätta min mobil på larm, högsta volym och sätta den vid örat på henne så att hon nästan fick en epilepsiattack.

När jag vaknade imorse hos Daniel tillbringade jag några timmar till att ta kort på honom, skicka snaps på honom, till honom, som han kan kolla på när han vaknar och då även inse att han aldrig bör somna när jag är där. Sedan det klassiska. Som att kasta saker på honom och skjuta min hårsnodd på hans stjärt så att det piskade till real nice. Har insett att han sover rätt djupt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: