170 saker samtidigt

Publicerad 2014-02-19 15:49:48 i Allmänt 2 kommentarer
 
Fyfan vad skönt det var att sätta sig ner, nyduschad och med rester från middagen igår. SÅ HUNGRIG. Jag kom hem för cirka en timme och har redan gjort stallet, gett hästarna lite hö i hagen som de får mumsa på medan de väntar på kvällen, duschat och städat undan lite på mitt rum. Haha. När jag gör saker går det ofta i 140, hela tiden, mitt hjärta kommer dock spåra ur totalt snart, haha.
 
Nu ska jag iaf äta min mat och sitta stilla någon sekund, innan jag börjar fixa mig, packa mina saker och sätta mig i bilen för att åka iväg till stan. Ska svänga förbi stallet innan jag drar också för att kvälla hästarna, haha, 170 saker samtidigt, as usual.


Postat av: olivias | mode, foto & vardag

finis!

2014-02-19 @ 16:05:59 / http://olivias.webblogg.se
Postat av: Kate

Hej, hoppas du får en fortsatt bra dag..skulle vara kul om du ville kika in och lämna en kommentar, kram!

2014-02-19 @ 16:30:40 / http://katestipica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: