Alla hjärtans dag

Publicerad 2014-02-15 13:20:49 i Allmänt 0 kommentarer
 
vi vine:ade en del i bilen, haha
 
Så vad gjorde ni igår på alla hjärtans dag? Jag möttes av väldigt många som kände att alla hjärtans dag var en så oväsentlig dag, det var bara en vanlig fredag enligt dem. Men jag älskar alla hjärtans dag! Även fast jag alltid har varit singel på den här dagen. Men ändå har jag aldrig känt mig så älskad som igår. Jag fick sms från människor som skrev hur mycket jag betydde för dem, jag fick en chokladask (av min pappa, men ändå, haha), b&j och jag hämtade ut min STUDENTMÖSSA. Kanske rätt oväsentligt för just den här dagen, men det gjorde ju bara dagen så jävla bra. Sedan var jag beredd på att sitta i min säng, svulla i mig chokladasken, min glass och bara ha mysigt med mig själv. Just i den stund som jag skulle gå och hämta glass fick jag ett sms från en vän som frågade om jag ville ses. Så när klockan var halv 8 satt jag mig i bilen och körde iväg för att ha en sååå otroligt mysig kväll. Jag kom hem efter 12 och satte mig då i min säng och åt min glass, haha, tills klockan var närmare 3. Har aldrig haft en bättre alla hjärtans dag. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: