En dag närmare värmen

Publicerad 2014-02-17 23:27:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Sitter i sängen med blött hår och borde egentligen sova, men då kommer jag behöva raka av mig håret när jag vaknar imorgon, haha. Så då kikar jag in här en snabbis först! Visst har det varit fint ute idag! Tog till och med på mig solbrillorna och skinnjackan när jag hämtade syrran i Västerås när hon kom med tåget. Jag böt dock ut min jacka mot min tjocka vinterjacka och slängde av mig brillorna när jag hängde med kompisar mot kvällen, hallå, jag som var så redo för sommarvärme nu. Haha.
 
Har lite ångest över att jag inte har varit i stallet på flera veckor. Det har varit jättehärligt att hänga med kompisar och inte ha några häst-måsten, men min ångest och abstinens blir bara värre. MEN, nu är jag hästvakt tisdag-torsdag och ska rida Walle imorgon. Så jag börjar sakta komma igång igen. Är dock inte så jättepepp på att klockan ringer halv 6 imorgonbitti och jag ska dra mig upp ur sängen för att kliva ut i kylan. Annars kommer det bli en rätt soft dag. Jag ska försöka ta lite kort till er också! Ska inte lova något dock då jag har tänkt ta kort till er 2 dagar i följd nu, men det har inte blivit av. Haha...sry.
 
Vi hörs mer imorgon, nu ska jag kolla på ett grey's avsnitt, för att vänta på att mitt hår självtorkar lite, och sedan blir det sängen för att vakna upp 4 timmar senare. YES. Nu kör vi fan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: