Girlpower i stallet

Publicerad 2014-02-18 20:58:20 i Hästarna 2 kommentarer
 
Kolla på den här snygga tjejen! Nya hästen i stallet där Walle och Alfred står, ett sto också ;) Det känns så konstigt att umgås med ett sto. Det var första gången jag träffade henne idag och när jag skulle hämta henne från hagen säger jag "heeej gumman" och "tjejen" cirka 86 ggr. Haha. Råkade kalla henne för killen en gång, oups, men jag är så van vid att säga "bra killen". Det blir fett med en tjej i stallet och hon är så fin och snäll. Påminner mycket om Walle, ni kan ju se på ögonen! Hon pep till några gånger när Walle petade på henne, de gullade lite i stallet, sötnosarna, så det är girlpower i henne ;)
 
Förövrigt så var jag ut på en väldigt lugn tur, mina mjukis är nu fulla med hästhår då jag red barbacka. Det gör jag alltid när det var ett tag sedan jag red honom då jag blir så ivrig på att komma iväg. Borsta, hacket, skydden och sedan är det bara att slänga sig upp.
 
Nu känner jag lukten av muffins så jag ska nog gå och kolla läget lite ;) 


Postat av: leavanny.blogg.se

Söt :D

2014-02-18 @ 21:16:05 / http://leavanny.blogg.se/
Postat av: MEN GISSA

BILDER OCH INFO OM HÄSTEN OMEDELBART

2014-02-19 @ 13:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: