M å n d a g

Publicerad 2014-02-17 07:43:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Gooooodmorgon måndag! jag sitter på bussen och har sköna morgonlåtar i lurarna, solen tittar fram vid trädens toppar där jorden upphör och tack vare det är jag rätt pepp på den här dagen. Även fast jag somnade runt 3 inatt är jag pigg och redo för skola och även några gymtimmar på hålet! 
 
Det enda som drar ner denna dag en del är att jag har lite provångest, det brukar jag aldrig ha, men nu vill jag helst ligga hemma de timmarna. Kommer antagligen gå bra, men känslan i magen är inte skön. Nu ska jag fortsätta kolla ut genom fönstret och se världen vakna upp utanför. Puss.


Postat av: MajaLinnéa

Vad fin sjal!

2014-02-17 @ 10:08:01 / http://linnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: