Nu ser vi endast det positiva

Publicerad 2014-02-16 20:08:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag har ändå haft en rätt mysig dag idag! Mina förväntningar till den här dagen var väl inte skyhöga. Hela gårdagen var jag så uttråkad och jag hade inget planerat idag heller, så därför väntade jag mig en repris idag från gårdagen. Men sedan skrev bästis och jag tog som sagt bilen och hade kvalitetstid med henne (tog med mig kameran för att ta kort till det här inlägget, men det blev inga kort, haha, sry). Rätt skönt på en söndag. Vi har nytt schema på grund av att vi har ny mattelärare, flera timmars hål, 4 dagar i veckan och vi slutar 10 över 4 i princip varenda dag. Detta får mig att må lite illa och vilja lägga mig i sängen och sova till studenten. Inte ens att krama min studentmössa får mig att må bättre. MEN detta kan faktiskt bli jättebra. Tänk hur mycket tid jag kommer tillbringa på gymmet under min håltimmar? Eller plugga? Så om jag ser det så, då känns det faktiskt riktigt grymt! Men sedan börjar jag tänka på att jag har två prov imorgon och att jag är så sjukt skoltrött just nu, finns ingen energi kvar. Hallå, 14 juni, studenten, var är du? Aja, detta kommer bli GRYMT. Bara lite kvar nu. 

Jag känner mig ändå rätt taggad på en ny vecka och att det är den sista veckan innan sportlov. En veckas ledighet skulle sitta fint!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: