P i n k

Publicerad 2014-02-27 13:10:09 i Träningsoutfits 0 kommentarer
Pink fitness

Pink fitness by viiickyy featuring a pink shirt
 
Vilket slag i magen när man känner sig sjukt träningsmotiverad och sedan blir sjuk. Sedan ramlar även min efterlängtade GPS ner i brevlådan också, precis samma dag som jag vaknar upp och inte kan andas eller knappt kan röra på mig. Jag känner mig iaf bättre nu, vilket känns grymt. Mitt immunförsvar är väldigt bra, men detta gör att jag ofta kör igång för fort och för hårt. Då slutar det med att jag får lunginflammation eller får amputera bort mina kroppsdelar istället. Halsen gör iaf mindre ont och jag känner mig inte lika tung som tidigare. Så imorgon är jag förhoppningsvis fit for fight igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: