S p o t l i g h t

Publicerad 2014-02-19 21:22:00 i Fotografi - Porträtt 1 kommentar
 
Jag åkte hem tidigare idag än vad det brukar bli, rätt skönt ändå att kunna ta det lugnt innan jag måste gå och lägga mig. Annars slutar det med att jag går och lägger mig 1 inatt, ja, ni kan ju tänka er hur mycket zombie jag är dagen efter då. Som om min hjärna hänger utanför kroppen. Jag har haft det jättekul iaf! Har hittat en som kan agera fotograf åt mig ;) rätt välbehövligt när man har blogg och allt.
 
Mitt rum blev så sjukt stökigt när jag skyndade mig med alla 718 saker som skulle göras innan jag åkte iväg, så därför ska jag städa undan allting, tända ljus och ta en kopp te till ett grey's avsnitt. Måste tvätta av mig sminket och dra av mig mina eyelashes också, haha. Rätt skön avslutning på den här dagen! Just nu står det en tallrik, massa ögonskuggor och smink överallt och jag har slängt omkring kläder över hela rummet. Yes, bara att städa undan allting!


Postat av: olivias | mode, foto & vardag

fin bild!

2014-02-20 @ 10:26:54 / http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: