Sprillans ny

Publicerad 2014-02-22 12:32:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Kan vi bara ta någon minut och kolla på min otroligt vackra mobil. Den såg ut såhär, och till och med ännu värre på baksidan, enda sedan jag dunkade den i golvet då jag led av svår PMS. Det var så många sprickor över skärmen så när jag kollade på den åkte mina ögon åt alla möjliga håll. 
 
Först tänkte jag, "äsch, jag behöver inte lägga pengar på att laga min mobil, ska ändå köpa en ny snart", då den hade stora problem med batteriet. Men sedan när jag höll i min mobil för första gången efter att den hade blivit lagad kändes det som att jag höll i mitt barn för första gången. Haha! Batteriet blev även utbytt, så nu lägger den inte av efter 10 minuter! En sprillans ny mobil, undrar hur många dagar det tar innan jag tappar den och den går sönder igen?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: