+/-

Publicerad 2014-01-31 10:16:00 i Lists 1 kommentar
 
+ Det är FREDAG!
 
+ Jag lyckades ta mig upp ur sängen klockan 6 imorse och fick då en mysig morgon med en stor gosig frukost framför teven. Bra start på dagen helt enkelt! 
 
+ Det är 3 veckor kvar till sportlovet. Det är ju ingenting?!
 
+ Denna termin är det mitt sista av allting som elev på gymnasiet. Sista sportlovet och sista påsklovet. Sista proven, inlämningarna, nationella proven, SISTA MATTEN NÅGONSIN.
 
+ Min helg kommer bli jättegosig, även fast jag kommer spendera den med matteboken.
 
+ Åskar är så galet fräsch och rolig att rida just nu!
 
+ Jag fick lov att tänka hårt för att komma på några minus. Som optimist ser jag allt bra i det pessimisten ser som ett fett minus. 
 
- Jag vill rida i snön, NU.  
 
- Jag vill fotografera någon som rider barbacka i djup snö som yr och få helt magiska bilder. Någon frivillig?!
 
- Jag fick överskottsenergi igår och flög ner i spagat, helt oförberett, och har lite ont i båda benen nu.
 
- Jag vill fotografera kick ass självporträtt, men känner mig för omotiverad till att resa på mig, även för lat, för att faktiskt genomföra det.
 
- Jag måste verkligen rensa mina dator på bilder. Rensar den alltid i slutet på varje år, men nu ser det förjävligt ut igen och den är full med bilder! Haha...


Postat av: Viktoria Catpaw (riktiga namn Klaudia)

Jätte fin blogg! Ska fortsätta läsa den är jätte bra! Min blogg handlar om spelet Star Stable Online ett gigantiskt 3D häst spel! Hade varit snällt om du bara kikade in lite :) Kanske du gillar den ändå? Kram :)

2014-01-31 @ 14:26:36 / http://viktoriacatpaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: