19 timmar i sängen

Publicerad 2014-01-06 13:29:00 i Allmänt 0 kommentarer
bild från i lördags
 
Det är nästan så att jag ska säga godmorgon nu. Haha... Som jag sa igårkväll somnade jag när jag kollade på film klockan 5 igår, på em, och vaknar halv 12. Helt utvilad. Sedan kollade jag på film i min säng till 4 på morgonen, somnade då och sov till lunch... det kan man kalla att vända på dygnet! Jag har alltså tillbringat cirka 19 timmar i sängen, haha, hjälp. Men, med tanke på att jag knappt har sovit ngt alls under jullovet så behövde kroppen sova för att återhämta sig. Nu känner jag mig fit for fight! Vill aldrig mer lägga mig i sängen igen dock, haha, 19 timmar liksom, helt sjukt.
 
Ville bara säga hej innan jag drar ut till stallet för att rida Åskar. Blir ett pass ute på vägarna idag tror jag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: