Att kunna gå ut utan att frysa ihjäl

Publicerad 2014-01-31 08:41:19 i Ytligt 0 kommentarer
 
Åh vad jag längtar till våren, även fast jag vill ha snön kvar liiiite längre ;) Vill ta tillvara på snön och det härliga myset med den här årstiden. Men samtidigt måste man ju längta lite tills det blir ljusare och man kan börja plocka fram den tunna vårjackan. Jag längtar till kläderna, till att kunna gå ut utan att frysa ihjäl. Vakna på morgonen till en sol och slippa gömma sig under täcket på morgonen på grund av att det är så fruktansvärt kallt. Just nu längtar jag nästan mest till kläderna, haha. Det här året kommer ju jag börja jobba och tjäna lite egna pengar, det ska bli så jäkla skönt att kunna skapa en stil till en själv. Uttrycka sig med sina kläder och kunna köpa de där snygga byxorna utan att få ångest eller att plånboken får en hjärtattack. Kommer bli grymt!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: